08 september 2014

Crayfish-party!



Jag har ju också glömt att berätta vilken HÄRLIG kräftskiva vi hade förra helgen. Lite oplanerat sådär, jag bjöd in lite blandat med folk - alla kände någon men ingen kände alla. Perfekt blandning... gott o blandat liksom. Superkul! Och så var vi precis lagom många så man han prata med alla. 


Kräftor - jag älskar dem alltså! Det är såååå gott! Mycket jobb... men sååå gott! Och jag har velat gå på kräftskiva nu de senaste åren men det har inte blivit av från min sida... och jag har inte blivit bjuden...! (!) Så nu tog jag saken i egna händer och det blev så kul o bra! Vi sjöng o snapsade :) 


Ostar, gott vin, god öl och god snaps. Och goda vänner! Det kan nog inte bli bättre än så. Ja... kanske med goda kräftor då. 


Sådana kvällar kan jag verkligen leva flera veckor på! Och som grädde på moset fick jag ju åka en sväng till Stockholm också som ni såg. Och inte nog med det - den här helgen har varit ljuvlig! Men det får ni höra mer om i morgon! 

Kram på er!


Inga kommentarer: